martes, 25 de noviembre de 2008

Andrea Molina


Em dic Andrea Molina, tinc 22 anys i tot i que vaig provar el surf per primera vegada als 15 anys a canàries, no ha sigut fins fa tres anys que no l'he agafat amb força i regularitat. He viatjat per Lanzarote, Fuerteventura, Portugal, Euskadi, Cantàbria i Galicia. A Catalunya acostumo a surfejar pel maresme, m'agrada pensar que sóc local de St. Pol i Arenys i algun raconet més de per allà dalt, però em moc tot el que puc per agafar bones onades. La costa catalana dóna molt de si en realitat. Des de fa un any formo part de l'equip de surf de la Rokipa, cosa que és una gran ajuda. Si em preguntessin què és per mi el surf diria que no només es tracta de les onades, és el mar i l'infinit, un infinit que et permet fruir molt més de la vida, és com si afegissis sal, no sols al menjar i així qualsevol cosa tingués un sabor especial,fins i tot un tros de fusta flotant a l'aigua.

No hay comentarios: